Office: Data Transform, Problem with delimiter

Helfe beim Thema Data Transform, Problem with delimiter in Microsoft Excel Hilfe um das Problem gemeinsam zu lösen; Hello Community, I encounter one problem with excel. When I export table from csv I have a delimiter semicolon, but it doesn't work. I found solution.... Dieses Thema im Forum "Microsoft Excel Hilfe" wurde erstellt von Nastia1123, 23. Februar 2024.

  1. Nastia1123 Neuer User

    Data Transform, Problem with delimiter


    Hello Community,

    I encounter one problem with excel. When I export table from csv I have a delimiter semicolon, but it doesn't work. I found solution. If I would go to Power Query Editor - Split Column by delimiter and then change Delimiter from % to ; it will work, but how to change it permanently, I load data all the time with semicolon and it distracts me to change it all the time, because this setting doesn't save and when I load new document I should do this again. How to save the delimiter?

    Thank you for the answer!

    Data Transform, Problem with delimiter upload_2024-2-23_13-25-43.png
     
    Nastia1123, 23. Februar 2024
    #1
  2. DL_
    DL_ PowerQuery Guru
Thema:

Data Transform, Problem with delimiter

Die Seite wird geladen...
  1. Data Transform, Problem with delimiter - Similar Threads - Data Transform Problem

  2. Office-Add-in Calendar

    in Microsoft Excel Hilfe
    Office-Add-in Calendar: Hallo, ich habe eine grosse Tabelle. In Zeile 1 Habe ich die Spaltennamen eingetragen. Nun muss ich sehr große Datenmengen mit Datum nachtragen. Ich habe unter Office-Add-in das Add in "Mini...
  3. Data Analysis Expressions (DAX) in Power Pivot

    in Microsoft Excel Tutorials
    Data Analysis Expressions (DAX) in Power Pivot: Data Analysis Expressions (DAX) in Power Pivot Excel für Microsoft 365 Excel 2019 Excel 2016 Excel 2013 Mehr... Weniger...
  4. TRANSFORM-Anweisung

    in Microsoft Access Tutorials
    TRANSFORM-Anweisung: TRANSFORM-Anweisung Access für Microsoft 365 Access 2019 Access 2016 Access 2013 Access 2010 Access 2007 Mehr... Weniger...
  5. Recover Teams Groups Data (not Teams Data)

    in Microsoft Teams Hilfe
    Recover Teams Groups Data (not Teams Data): Dear all I would like to know, if it is possible to recover deleted data from a Teams Group Chat. We know that if you have a Team where you discuss the topic, it is quite easy so that you can...
  6. Excel bubble charts: data labels verschwinden trotz Definition einer Cell Range

    in Microsoft Excel Hilfe
    Excel bubble charts: data labels verschwinden trotz Definition einer Cell Range: Hallo zusammen, ich habe mehrere Bubble Charts mit >20 Datenpunkten (Bubbles) erstellt, dessen Werte und damit Lage im Graphen sich in Abhängigkeit von diversen Dropdowns ändern. Die Bubble...
  7. Fehlermedlung: "A data file did not close properly...&q

    in Microsoft Outlook Hilfe
    Fehlermedlung: "A data file did not close properly...&q: Moin, habe seit ein paar Tagen das Problem, dass Outlook 2007 bei jedem Start folgende Fehlermeldung bringt: "A data file did not close properly the last time it was used and is being...
  8. Microsoft Data Access Components/Microsoft Office Web Compon

    in Microsoft Access Hilfe
    Microsoft Data Access Components/Microsoft Office Web Compon: Nach dem Start meiner Seiten in MS Access (sind htm-Dateien) erscheint immer die Abfrage: "Diese Webseite verwendet möglicherweise einen unsicheren Datenanbieter. Wenn Sie dieser Webseite...
Schlagworte:
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Auf dieser Website werden Cookies für die Zugriffsanalyse und Anzeigenmessung verwendet.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden